Onze klantenservice voor u

Om u zo goed mogelijk te helpen bij vragen hebben wij een pagina aangemaakt waarop u (hopelijk) alle informatie vind die u nodig heeft.

Verzendingen | Retouren | Betalingen | Uw gegevens | Zakelijke bestellingen

Verzendingen

Wij verzenden uw bestelling met PostNL naar Nederland én België. Verzendkosten bedragen €4,95 en is gratis bij een bestelling vanaf €99,-. U krijgt bij elke bestelling een unieke code waarmee het pakket op de voet te volgen is zodat u altijd weet waar uw bestelling zich bevindt. Deze service is Track&Trace en loopt via PostNL. Wij hebben onze webshop hier zo op aangepast dat u deze code ontvangt per e-mail of gemakkelijk terug kunt vinden op uw persoonlijk dashboard bij een desbetreffende bestelling. Bestellingen die op werkdagen tot 16:00 worden geplaatst zullen nog op dezelfde dag worden verzonden!

Het is nu zelfs mogelijk om zelf de bezorgdatum te bepalen. Met 'Bezorging wijzigen' krijgen consumenten de mogelijkheid om nog voordat we een eerste keer het pakket aanbieden, aan te geven waar en wanneer ze hun pakket willen ontvangen. Hiermee zorgt PostNL voor een meer flexibele bezorging en dus nog meer gemak om uw bestelling te ontvangen.

Retouren

Uiteraard houden wij er rekening mee dat een bestelling niet juist is of andere redenen. Op de dag dat u uw bestelling in ontvangst neemt heeft u een zichttermijn van 14 dagen. U kunt een bestelling kosteloos annuleren zolang deze nog niet is verstuurd. Indien de bestelling aan u verzonden is dan kunt u deze annuleren door het pakket bij bezorging te weigeren en het ongeopend door de bezorger mee te terug te laten nemen. Als wij al een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. Het betalingstermijn van terugstortingen bedraagt uiterlijk 14 dagen en start na de besteldatum. Veelal gebeuren terugstortingen direct zodra het retour door ons is ontvangen. De gemaakte verzendkosten worden op de terugstorting in mindering gebracht, u betaald dus zelf de verzendkosten als u een bestelling terug wilt sturen.

Retourvoorwaarden
  1. Retourzending dient in ongebruikte- en onbeschadigde staat te zijn.
  2. Retourzending dient stevig te worden verpakt in originele verpakking.
  3. Retourzending dient vooraf te worden aangemeld via ons retourportaal.

Let op!: u dient zelf het retourlabel te printen

Stappen van ons retourportaal
  1. Start je retourzending. Om uw retour aan te melden hebt u uw postcode en Track & Trace / ordernummer nodig
    Uw Track&Trace code kunt u terugvinden in de verzend e-mails van uw bestelling
  2. Vertel ons meer over. Geef eventueel uw reden van retour op
    U bent niet verplicht om een reden of bericht op te geven
  3. Hoe wil je terugbetaald worden? Hier kunt u kiezen tussen uw geld terug, of ruilen voor een ander product
  4. Hoe zou je willen retourneren? Hier kiest u dichtstbijzijnde afleverpunt om uw retournering af te leveren
  5. Overzicht. Controleer laatste gegevens en bevestig uw retourzending
  6. Print retourlabel. Uw retour is met succes bij ons aangemeld en aangemaakt
    Plaat het retourlabel op het meest grote, vrij beschikbare vlak van de verzenddoos

Betalingen

Wij bieden een aantal betaalmethodes aan zoals iDeal, PayPal en Bankoverschrijving. Voor digitale betalingen vanuit België bieden wij Bancontact aan. Momenteel is het nog niet mogelijk om met de Creditcard te betalen.

  • iDeal
  • Bancontact
  • Bankoverschrijving
  • PayPal
  • Billink - Achteraf betalen
    Sinds kort is het bij Motorklem.nl ook mogelijk om achteraf te betalen voor uw ontvangen bestelling met Billink. Deze betaalmethode is beschikbaar voor bestellingen tot €250 en enkel met een bezorgadres in Nederland. Indien u uw bestelling laat afleveren op een afhaalpunt in combinatie met Billink als betaalmethode, dan dient expliciet uzelf de bestelling af te halen bij het afhaalpunt met een geldig ID bewijs / paspoort.

Uw gegevens

Indien u zich registreert in onze webshop dient u bij herhaalorders slechts uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. NAW gegevens worden vervolgens automatisch ingevuld. U bent dit overigens niet verplicht om een bestelling te kunnen plaatsen. Om uw gegevens snel terug te halen wanneer u daar om vraagt dienen wij deze gegevens te bewaren op onze servers. Onze servers bevinden zich in Nederland binnen een beveiligd datacenter en voldoen aan de strengste voorwaarden voor informatiebeveiliging en kwaliteitsmanagement. Tevens werken onze servers volledig volgens de ISO 9001, ISO 27001 en NEN 7510 certificering. Voor meer informatie omtrent ons privacy beleid, klikt u hier. Tevens houden wij ons aan de AVG (GDPR).

Als u naar de URL kijkt van onze webshop, zult u zien dat deze begint met "https://". Dit betekent dat de verbinding tussen uw computer en onze servers met succes is beveiligd. Dit noemt men een SSL-verbinding, dit staat voor; Secure Sockets Layer. Meer informatie hierover vind u hier. Uw gegevens zijn afgeschermd voor onze medewerkers en wij zullen uw gegevens nooit delen met derden. Indien u uw gegevens verwijdert wilt hebben van ons systeem, kunt u contact opnemen met onze klantenservice waarna uw gegevens, op werkdagen, binnen één etmaal volledig verwijdert zullen worden.

Zakelijke bestellingen

Uiteraard is het ook mogelijk om zakelijke bestellingen te plaatsen, zowel vanuit Nederland als België. Hier voor is wel een bedrijfsnaam en geldig BTW-nummer verplicht.

Voor zakelijke bestellingen gesitueerd vanuit België zijn de volgende stappen van toepassing:
De bestelling dient afgerond te worden met Overboeking als betaalmethode. Het ingevoerde BTW-nummer zal worden gecontroleerd en indien goedgekeurd zal een factuur op 0% (intracommunautair) worden gemaakt en per e-mail worden toegezonden.

Cookies

Voor meer informatie over ons cookiebeleid, kijkt u hier

Deze pagina is 13-7-2019 voor het laatst bijgewerkt.